Artikel 1 - Definities
In deze voorwaarden wordt verstaan onder:
Bedenktijd: de termijn waarbinnen de consument gebruik kan maken van zijn herroepingsrecht;
Consument: de natuurlijke persoon die niet handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf of de natuurlijke persoon die wel handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf en een overeenkomst op afstand aangaat met de ondernemer;
Dag: kalenderdag;
Duurzame gegevensdrager: elk middel dat de consument of ondernemer in staat stelt om informatie die aan hem persoonlijk is gericht, op te slaan op een manier die toekomstige raadpleging en ongewijzigde reproductie van de opgeslagen informatie mogelijk maakt.
Herroepingsrecht: de mogelijkheid voor de consument om binnen de bedenktijd af te zien van de overeenkomst op afstand;
Herroepingsformulier: het formulier te gebruiken zoals in bijlage I bij deze overeenkomst bijgevoegd.
Ondernemer: de natuurlijke of rechtspersoon die producten en/of diensten op afstand aan consumenten aanbiedt;
Overeenkomst op afstand: een overeenkomst waarbij in het kader van een door de ondernemer georganiseerd systeem voor verkoop op afstand van producten en/of diensten, tot en met het sluiten van de overeenkomst uitsluitend gebruik gemaakt wordt van één of meer technieken voor communicatie op afstand;
Algemene Voorwaarden: de onderhavige Algemene Voorwaarden van de ondernemer.
Artikel 2 - Identiteit van de Ondernemer
De identiteit van de ondernemer is:
Nederlandse
Buitenplaats 17
7461 SB Rijssen
KVK: 83482946
Artikel 3 - Toepasselijkheid
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de ondernemer en op elke tot stand gekomen overeenkomst op afstand en bestellingen tussen ondernemer en consument.
Alvorens de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene voorwaarden aan de consument (elektronisch) beschikbaar gesteld. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven dat de algemene voorwaarden bij de ondernemer zijn in te zien en zij op verzoek van de consument zo spoedig mogelijk kosteloos worden toegezonden.
Indien de overeenkomst via elektronische weg (lees: op afstand) wordt gesloten, kan in afwijking van het vorige lid en voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, de tekst van deze algemene voorwaarden langs elektronische weg aan de consument ter beschikking worden gesteld op zodanige wijze dat deze door de consument op een eenvoudige manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven waar van de algemene voorwaarden langs elektronische weg kan worden kennisgenomen en dat zij op verzoek van de consument langs elektronische weg of op andere wijze kosteloos zullen worden toegezonden.
Indien één of meerdere bepalingen in deze algemene voorwaarden op enig moment geheel of gedeeltelijk nietig zijn of vernietigd worden, dan blijft de overeenkomst en deze voorwaarden voor het overige in stand en zal de betreffende bepaling in onderling overleg onverwijld vervangen worden door een bepaling dat de strekking van het oorspronkelijke zoveel mogelijk benaderd.
Situaties die niet in deze algemene voorwaarden zijn geregeld, worden zo veel mogelijk beoordeeld ‘naar de geest en strekking’ van deze algemene voorwaarden.
Onduidelijkheden over de uitleg of inhoud van één of meerdere bepalingen van onze voorwaarden, dienen uitgelegd te worden ‘naar de geest of strekking’ van deze algemene voorwaarden.
Artikel 4 - Het aanbod
Het aanbod is vrijblijvend. De ondernemer is gerechtigd het aanbod te wijzigen en aan te passen.
Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.
Alle afbeeldingen, specificaties en gegevens in het aanbod zijn indicatief en kunnen geen aanleiding zijn tot schadevergoeding of ontbinding van de overeenkomst.
Afbeeldingen bij producten zijn een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten. Er kan niet worden gegarandeerd dat de weergegeven kleuren exact overeenkomen met de echte kleuren van de producten.
Elk aanbod bevat zodanige informatie, dat voor de consument duidelijk is wat de rechten en verplichtingen zijn, die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden. Dit betreft in het bijzonder:
• de prijs inclusief belastingen (voor zover van toepassing);
• de kosten van verzending;
• de wijze van betaling, aflevering en uitvoering van de overeenkomst;
Artikel 5 - De overeenkomst
De overeenkomst is tot stand gekomen op het moment van aanvaarding door de consument van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden.
In geval van elektronische tot standkoming van de overeenkomst, treft de ondernemer behoorlijke en passende technische en organisatorische maatregelen ter beveiliging van de elektronische overdracht van data. Ook zorgt de ondernemer voor een veilige web omgeving. Indien de consument elektronisch kan betalen, zal de ondernemer daartoe passende veiligheidsmaatregelen in acht nemen.
De ondernemer behoudt zich in individuele gevallen het recht voor om een bestelling te weigeren of te veranderen (niet limitatieve voorbeelden zijn bijvoorbeeld wanneer een consument incorrecte informatie heeft opgegeven of als een milieusticker wordt aangevraagd voor een voertuig van voor 1-1-1997).
Artikel 6 - Herroepingsrecht
1.Diensten die u via deze webwinkel afneemt worden op maat of aangevraagd volgens de door u ingevoerde specificatie. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing op de servicediensten van de Milieustickers. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.
2. Producten die u via deze webwinkel afneemt zijn te retourneren. De consument kan een overeenkomst dat ziet op een aankoop van een product gedurende een bedenktijd van 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. Het is de ondernemer toegestaan om de consument vragen naar de reden van herroeping. De consument is echter niet tot antwoord verplicht.
2.1De in lid 2 genoemde bedenktijd gaat in op de dag nadat de consument, of een vooraf door de consument aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product heeft ontvangen, of:
Als de consument in eenzelfde bestelling meerdere producten heeft besteld dan geldt: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het laatste product heeft ontvangen. Het is de ondernemer toegestaan, mits hij de consument hier voorafgaand aan het bestelproces op duidelijke wijze over heeft geïnformeerd, een bestelling van meerdere producten met een verschillende levertijd weigeren.
Als de levering van een of meerdere producten bestaat uit verschillende zendingen of onderdelen dan geldt: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, de laatste zending of het laatste onderdeel van de bestelling heeft ontvangen;
Bij overeenkomsten voor regelmatige levering van producten gedurende een bepaalde periode dan geldt: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het eerste product van de bestelling heeft ontvangen.
Verlengde bedenktijd voor producten die niet op een materiële drager is geleverd bij niet informeren over herroepingsrecht:
2.2 Indien de ondernemer de consument de wettelijk verplichte informatie over het herroepingsrecht of het modelformulier voor herroeping niet heeft verstrekt, loopt de bedenktijd af twaalf maanden na het einde van de oorspronkelijke, overeenkomstig de vorige leden van dit artikel vastgestelde bedenktijd.
2.3 Indien de ondernemer de in het voorgaande lid bedoelde informatie aan de consument heeft verstrekt binnen twaalf maanden na de ingangsdatum van de oorspronkelijke bedenktijd, verstrijkt de bedenktijd 14 dagen na de dag waarop de consument die informatie heeft ontvangen.
Artikel 7 - Verplichtingen van de consument tijdens de bedenktijd
Tijdens de bedenktijd zal de consument zeer zorgvuldig omgaan met het product en haar bijbehorende verpakking(en). De consument zal het product en haar verpakking slechts uitpakken of gebruiken in de mate die nodig is om de aard, de kenmerken en het functioneren van het product vast te stellen. Het uitgangspunt hierbij is dat de consument het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals hij dat in een winkel ook toegestaan zou zijn.
De consument is aansprakelijk voor waardevermindering van het product die het gevolg is van een manier van omgaan met het product die afwijkt van hetgeen vernoemd in lid 1 van artikel 7.
De consument is niet aansprakelijk voor waardevermindering van het product als de ondernemer hem niet voor of bij het sluiten van de overeenkomst alle wettelijk verplichte informatie over het herroepingsrecht heeft verstrekt.
Artikel 8 - Uitoefening van het herroepingsrecht door de consument en kosten daarvan
Als de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, meldt hij dit binnen de bedenktermijn door middel van het modelformulier voor herroeping of op andere ondubbelzinnige wijze aan de ondernemer.
Zo snel mogelijk, maar binnen 14 dagen vanaf de dag volgend op de in lid 1 bedoelde melding, zendt de consument het product terug. Dit hoeft niet als de ondernemer heeft aangeboden het product zelf af te halen. De consument heeft de terugzendtermijn in elk geval in acht genomen als hij het product terugzendt voordat de bedenktijd is verstreken.
De consument zendt het product terug met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking, en inachtneming met de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
Het risico en de bewijslast voor de juiste en tijdige uitoefening van het herroepingsrecht ligt bij de consument.
De consument draagt de rechtstreekse kosten van het terugzenden van het product. Als de ondernemer niet heeft gemeld dat de consument deze kosten moet dragen of als de ondernemer aangeeft de kosten zelf te dragen, hoeft de consument de kosten voor terugzending niet te dragen.
Indien de consument herroept na eerst uitdrukkelijk te hebben verzocht dat de verrichting van de dienst of de levering die niet gereed voor verkoop zijn gemaakt in een beperkt volume of bepaalde hoeveelheid aanvangt tijdens de bedenktijd, is de consument de ondernemer een bedrag verschuldigd dat evenredig is aan dat gedeelte van de verbintenis dat door de ondernemer is nagekomen op het moment van herroeping, vergeleken met de volledige nakoming van de verbintenis.
De consument draagt geen kosten voor de volledige of gedeeltelijke levering van niet op een materiële drager geleverde digitale inhoud, indien:
-De consument voorafgaand aan de levering ervan niet uitdrukkelijk heeft ingestemd met het beginnen van de nakoming van de overeenkomst voor het einde van de bedenktijd;
-De consument niet heeft erkend zijn herroepingsrecht te verliezen bij het verlenen van zijn toestemming; of
-De ondernemer heeft nagelaten deze verklaring van de consument te bevestigen.
Als de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, worden alle aanvullende overeenkomsten van rechtswege ontbonden.
Artikel 9 - Verplichtingen van de ondernemer in geval van herroeping
Als de ondernemer de melding van herroeping door de consument op elektronische wijze mogelijk maakt, stuurt hij na ontvangst van deze melding onverwijld een ontvangstbevestiging.
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt.
De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.
Artikel 10 - Uitsluiting herroepingsrecht
De ondernemer kan de navolgende producten en diensten uitsluiten van het herroepingsrecht, maar alleen als de ondernemer dit duidelijk bij het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld:
Producten of diensten waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft en die zich binnen de herroepingstermijn kunnen voordoen
Overeenkomsten die gesloten zijn tijdens een openbare veiling. Onder een openbare veiling wordt verstaan een verkoopmethode waarbij producten, digitale inhoud en/of diensten door de ondernemer worden aangeboden aan de consument die persoonlijk aanwezig is of de mogelijkheid krijgt persoonlijk aanwezig te zijn op de veiling, onder leiding van een veilingmeester, en waarbij de succesvolle bieder verplicht is de producten, digitale inhoud en/of diensten af te nemen;
Dienstenovereenkomsten, na volledige uitvoering van de dienst, maar alleen als:
-De uitvoering is begonnen met uitdrukkelijke voorafgaande instemming van de consument; en
-De consument heeft verklaard dat hij zijn herroepingsrecht verliest zodra de ondernemer de overeenkomst volledig heeft uitgevoerd;
Pakketreizen als bedoeld in artikel 7:500 BW en overeenkomsten van personenvervoer;
Dienstenovereenkomsten voor terbeschikkingstelling van accommodatie, als in de overeenkomst een bepaalde datum of periode van uitvoering is voorzien en anders dan voor woondoeleinden, goederenvervoer, autoverhuurdiensten en catering;
Overeenkomsten met betrekking tot vrijetijdsbesteding, als in de overeenkomst een bepaalde datum of periode van uitvoering daarvan is voorzien;
Volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;
Producten die snel bederven of een beperkte houdbaarheid hebben;
Verzegelde producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken;
Producten die na levering door hun aard onherroepelijk vermengd zijn met andere producten;
Alcoholische dranken waarvan de prijs is overeengekomen bij het sluiten van de overeenkomst, maar waarvan de levering slechts kan plaatsvinden na 30 dagen, en waarvan de werkelijke waarde afhankelijk is van schommelingen van de markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
Verzegelde audio-, video-opnamen en computerprogrammatuur, waarvan de verzegeling na levering is verbroken;
Kranten, tijdschriften of magazines, met uitzondering van abonnementen hierop;
De levering van digitale inhoud anders dan op een materiële drager, maar alleen als:
-de uitvoering is begonnen met uitdrukkelijke voorafgaande instemming van de consument; en
-de consument heeft verklaard dat hij hiermee zijn herroepingsrecht verliest.
Artikel 11 - De prijs
De in het aanbod van producten of diensten genoemde prijzen zijn inclusief btw (voor zover van toepassing).
Alle prijzen zijn onder voorbehoud van druk – en zetfouten. Voor de gevolgen van druk – en zetfouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard. Bij druk – en zetfouten is de ondernemer niet verplicht het product volgens de foutieve prijs te leveren.
Artikel 12 - Conformiteit en Garantie
De ondernemer staat ervoor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Indien overeengekomen staat de ondernemer er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik.
Een door de ondernemer, diens toeleverancier, fabrikant of importeur verstrekte extra garantie beperkt nimmer de wettelijke rechten en vorderingen die de consument op grond van de overeenkomst tegenover de ondernemer kan doen gelden indien de ondernemer is tekortgeschoten in de nakoming van zijn deel van de overeenkomst.
Eventuele gebreken of verkeerd geleverde producten dienen binnen 2 weken na levering aan de ondernemer schriftelijk aan de ondernemer te worden gemeld.
Artikel 13 - Levering en uitvoering
De ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten.
Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan het bedrijf kenbaar heeft gemaakt.
De consument heeft de mogelijkheid de plaats van levering te wijzigen zolang de dienst of het product nog niet verleend of verzonden is.
Indien de ondernemer de dienst al heeft verleend of het product al heeft verzonden kan de consument de plaats van levering niet meer wijzigen.
Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal de ondernemer geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren, tenzij een andere leveringstermijn is overeengekomen. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden.
In geval van ontbinding conform het hiervoor vermelde lid zal de ondernemer het bedrag dat de consument betaald heeft zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, terugbetalen.
Het risico van beschadiging, vermissing en/of bestelling van verkeerde producten door de ondernemer (door bijvoorbeeld het opgeven van verkeerde adres- of persoonsgegevens) berust bij de consument, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.
Artikel 14 - Betaling
De consument heeft de plicht om incorrectheden in de verstrekte of vermelde betaalgegevens onverwijld aan de ondernemer te melden.
Elke product of dienst zal pas worden geleverd na een voltooide betaling.
Mocht de consument een bestelling plaatsen waarbij er onjuiste of incorrecte gegevens (persoons-, voertuig-, of adresgegevens) zijn ingevuld, dan kan ondernemer overgaan tot restitutie tot aan het moment waarop de dienst of het product reeds is geleverd.
Artikel 15 - Aansprakelijkheid
Voor misverstaan, verminking, vertraging of niet behoorlijk overkomen van bestellingen en mededelingen als gevolg van het gebruik van internet of enig ander communicatiemiddel in het verkeer tussen de Ondernemer en de Consument, of tussen de Ondernemer en derden, voor zover betrekking hebbend op de relatie tussen de Consument en de Ondernemer, is de Ondernemer niet aansprakelijk, tenzij en voor zover sprake mocht zijn van opzet of grove schuld van de Ondernemer.
Ondernemer is niet aansprakelijk voor indirecte schade of gevolgschade, zoals winstderving, omzetderving, verlies van verwachte besparingen en overige soortgelijke financiële verliezen, evenals verlies van goodwill of goede naam of reputatie.
Voor zover Ondernemer aansprakelijk is, is die aansprakelijkheid beperkt tot maximaal de aanschafwaarde van de dienst of product.
Artikel 16 - Klachtenregeling
Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor een eventuele geschillenregeling.
Een klacht schort de verplichtingen van de ondernemer niet op, tenzij de ondernemer schriftelijk anders aangeeft.
Indien een klacht gegrond wordt bevonden door de ondernemer, zal de ondernemer de geleverde producten kosteloos vervangen.
Artikel 17 - Overmacht
Onder overmacht wordt in deze Algemene Voorwaarden verstaan: iedere tekortkoming die niet aan de Onderneming kan worden toegerekend omdat zij niet te wijten is aan haar schuld en niet volgens de wet rechtshandeling of verkeersopvatting voor haar rekening komt.
In geval van verhindering tot uitvoering van de overeenkomst als gevolg van overmacht heeft de Onderneming het recht om zonder rechterlijke tussenkomst, of de uitvoering van de overeenkomst voor ten hoogste 3 maanden op te schorten, of de overeenkomst geheel of gedeeltelijk te ontbinden, door dit aan de Koper mede te delen en zonder dat de Onderneming tot enige schadevergoeding gehouden zal zijn. Tenzij dit in de gegeven omstandigheden naar de maatstaven van redelijkheid en billijkheid onaanvaardbaar zou zijn.
In geval de Onderneming de nakoming van haar verplichtingen opschort is zij bevoegd, en aan het einde van de opschortingsperiode verplicht, te kiezen voor de uitvoering, of gehele of gedeeltelijke ontbinding van de overeenkomst.
Artikel 18 - Geschillen
Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing. Ook indien de consument woonachtig is in het buitenland.
Artikel 19 - Aanvullende of afwijkende bepalingen
Aanvullende dan wel van deze algemene voorwaarden afwijkende bepalingen mogen niet ten nadele van de consument zijn en dienen schriftelijk te worden vastgelegd dan wel op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kunnen worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager.
Artikel 20 – Milieusticker Dienst
Bij de dienstverlening inzake de milieusticker ontvangt u geen duplicaat milieusticker. Een vervangende milieusticker is enkel te verkrijgen na het aangaan van een nieuwe overeenkomst.
De consument verklaard dat het toegezonden kentekenbewijs voor de milieustickerdienst geldig is en dat het document overeenkomt met het voertuig zoals vermeld in de aanvraag.
De consument stemt ermee in dat het tijdelijke bewijs voor de milieusticker naar het opgegeven e-mailadres van de consument wordt verstuurd.
De consument heeft het recht het opgegeven e-mailadres te wijzigen zolang de milieusticker dienst nog niet verleend is.
Indien de ondernemer de dienst inzake de milieusticker reeds verleend heeft is het e-mailadres waar het tijdelijke bewijs naartoe gaat niet meer te wijzigen gelet dit buiten het bereik ligt van de ondernemer.
Artikel 21- Persoonsgegevens
Ondernemer hecht veel waarde aan de bescherming van de privacy van de bezoekers van de website. Wanneer de ondernemer persoonsgegevens verwerkt doet zij dit in overeenstemming met de Wet Algemene Verordening Persoonsgegevens.
Ondernemer verwerkt en vraagt enkel de persoonsgegevens die strikt noodzakelijk zijn voor de uitvoering van de overeenkomst.
Ondernemer behoudt zich het recht voor om de persoonsgegevens op grond van de AVG beschikbaar te stellen aan derden ten behoeve van de uitvoer van de overeenkomst.
Voor meer informatie over privacy kunt u de privacyverklaring raadplegen. De privacyverklaring vindt u onderaan de pagina van de website.
Artikel 22 - Wijzigingen in Algemene Voorwaarden
De laatste versie van de algemene voorwaarden, is altijd beschikbaar op deze pagina. Controleer daarom met enige regelmaat deze pagina zodat u op de hoogte blijft van de meest recente versie van onze Algemene Voorwaarden.
Aldus opgemaakt te Rijssen, 16-02-2024.
BIJLAGE I:
Informatie rondom garantie & retour
Retourneren
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via Info@vignetnodig.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Uitzonderingen te retourneren producten
producten die door de ondernemer tot stand zijn aangebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
Identiteit ondernemer
VignetNodig
Buitenplaats 17
7461 SB Rijssen
Info@vignetnodig.nl
KVK: 83482946
Formulier voor herroeping VignetNodig.nl
(dit formulier alleen invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen)
— Aan
VignetNodig
Buitenplaats 17
7461 SB Rijssen
Info@vignetnodig.nl
— Ik/Wij (*) deel/delen (*) u hierbij mede dat ik/wij (*) onze overeenkomst betreffende de verkoop van van het volgende product (*) herroep/herroepen (*):
— Besteld op (DD-MM-YYYY) : — Bestelnummer :
— Ontvangen op (DD-MM-YYYY):
— Naam/Namen consument(en)
— Adres consument(en) :
— IBAN Rekeningnummer:
— Handtekening van consument(en) (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)
— Datum(DD-MM-YYYY):
(*) Doorhalen wat niet van toepassing is.